Pickleball

Har du lyst til at spille Pickleball ??

Vi spiller pickleball i hallen hver mandag kl. 18-20.

Pickleball spilles på en badmintonbane med et tennisnet. Det bruger elementer fra andre ketjser/bat-spil som tennis, squash, badminton og bordtennis. Det er et sjovt og socialt spil for alle niveauer og aldre, og så er det utrolig let at komme i gang med. Trine og Stig vil hjælpe os i gang med slag og regler og vi vil spille alle-mod-alle, dvs. man har ikke en fast makker, men vi prøver at lave nogle lige kampe så alle får noget ud af det.

Tilmelding og betaling foregår nederst på denne side.

Der er 3 muligheder for betaling for pickleball:

• Hvis du har multikontingent dækker det selvfølgelig også pickleball
  • Du kan tilmelde dig et sæsonhold som dækker for perioden sep-dec og koster kr. 400
  • Du kan betale pr. gang hvilket koster kr. 35

Uanset om du har multikontingent, er tilmeldt sæsonold eller betaler pr. gang, så skal du tilmelde dig de gange du kommer, så vi ved hvor mange vi bliver til den enkelte træning.

Du skal være oprettet som medlem for at kunne tilmelde dig et hold.
Opret nyt medlem

Udvalgsmedlemmer: