13. juli 2024

Jubiiii – så er padelbanen endelig klar til brug

Banen er klar, men bookingsystemet arbejder vi stadig lidt på. Så lige nu gør du følgende hvis du vil booke banen:

• Hvis du ikke allerede er medlem i foreningen skal du oprette dig som medlem (klik på link øverst på hjemmesiden eller her https://www.boegebjerg-if.dk/18-indmeldelse-i-boegebjerg-if.html)
  • Hvis du vil købe årsabonnement gør du den under padelikonet https://www.boegebjerg-if.dk/98-padel.html hvor du også kan læse mere om de forskellige abonnementer
  • Send en SMS til 51 15 84 79 og skriv hvornår du vil spille. Du kan i kalenderen her på hjemmesiden se hvornår banen er ledig/booket.
  • Hvis du ikke har abonnement/multikontingent eller hvis du har gæstespillere med skal du indbetale beløbet på mobilpay 43019, skriv ”padel” i kommentarfeltet og send et billede af betalingen på SMS til 51 15 84 79
  • Du får en bekræftelse retur
  • Vær opmærksom på at det er sommerferie og jeg sidder ikke klar ved telefonen hele tiden, så book i så god tid som muligt
  • Døren til banen (den side ved skaterbanen) åbner automatisk 15 minutter før en booking og låser igen automatisk. Dørene i begge sider kan åbnes indefra ved at trykke på knappen med nøglen. Sørg for at alle døre er lukket (og tjek gerne at de er låst) når du går, så banen er klar til de næste der kommer.
  • Der står en kasse med 4 lånebat og bolde på banen. Hvis du vil købe nye bolde ligger der rør i kassen. De koster kr. 50 pr. rør som betales på mobilepay til 43019 skriv ”padel bold” i kommentar

Prisen er:
Kr. 50,- for ½ time. Der skal minimum bookes 1 time
Kr. 700,- for et personligt årsabonnement – Tilbud i juli og august kr. 500,-
kr. 1200,- for et familie-årsabonnement. Dækker husstanden – Tilbud i juli og august kr. 1000,-

Derudover gælder vores multikontingent selvfølgelig også til padel

Hvis du booker banen med et abonnement/multikontingent, og har en gæst med som ikke har et abonnement/multikontingen, koster det kr. 25,- pr. gæst som betales på mobilepay til 43019 Skriv ”padel gæst” i kommentar.

Hvis du booker banen med abonnement/multikontingent så skal den der har booket banen spille med.

Se alle nyheder